Stap 4



Het contact met de verzekeringsmaatschappij
Wij nemen contact op met de assurantietussenpersoon van de verzekeringsmaatschappij die wordt aangesproken. Meestal is dat de verzekeraar van de wederpartij zijn. Bij WA+ verzekeringen is dat uw eigen verzekeraar.

Bent u of de wederpartij verzekerd bij een maatschappij die werkt zonder tussenpersonen (bijvoorbeeld Ohra of Centraal Beheer), dan wordt de schadeafdeling van die maatschappij gebeld.

Een tweede optie:
U kunt ook zelf uw schade bij uw tussenpersoon of verzekeringsmaatschappij melden. Vervolgens meldt u ons de expertisedatum en verzorgen wij de taxatie en de verdere schadeafhandeling.

In beide gevallen ontvangt u het getaxeerde schadebedrag van uw verzekeringsmaatschappij c.q. tussenpersoon op uw bankrekening. Zodra de schade is hersteld, ontvangt u van ons de factuur. Volgende stap.

Uw voordelen op een rijtje:

• Veilig en vakkundig schadeherstel
• Kwaliteit en 4 jaar garantie
• Wij nemen uw eigen risico tot 150,00 euro voor onze rekening
• Gemak, alles soepel geregeld, ook met de verzekering
• Gratis leenauto bij reparatie
• En … een deukje extra is geen probleem!
 

Weet dat u zelf uw schadebedrijf kunt kiezen.
Veghelsedijk 3
5738 RJ Mariahout
T 0413 209336
F 084 7147151
E info@autoschadevissers.nl